Jag, en förvirrad tänkare :)

Ja ni hörde rätt!!!
Iland har jag mina tänk dagar....å då kan d mest konstiga fråorna dyka upp.....vem va d som började att räkna dagar på ett år...å vet vi exakt att det är tisdag å vem bestämmde d.....å e d verkeligen över 300 dagar på ett år...å när började vi att räkna dom....å så kan d fortsätta....min sambo kan få spader!!!

Idag har jag varit ledig!! så idag har jag först varit ute på prommis med hunden....klippt gräset åt farmor vikket va LÅNGT!!! å hon har STOR tomt!!! men jag fick ju gratis motion!! :D sedan så har jag klippt gräset åt pappsen med!! så jag har varit effektiv idag!!!

Sedan har jag å hunden gått långa rundan me!!! vi har inte gjort d på några dagar eftersom d har varit sååå dåligt väder men det  har ju varit riktigt bra idag!! soligt till å me!!!

Nu när jag kom hem så hade min sambo glömt å låsa dörren....där låg min börs med mycket pengar i ...jag brukar aldri ha något i den...men nu hade jag d..... min bärbara dator hade någon bara kunnat tagit med sig om d ville....snacka om att vilja banka in eller printa in KEY 2 the DOOR please!!! kom ihåg att låsa!!!! fy fan jag blev sååå jädra sur!!! man vet ju inte vilka strykar som är här inte!! finns bra många stupid pepole här!!!

Nu ska jag kolla om tvätten har torkat å sedan ska jag gå å durcha!! å sedan ska jag kolla på brajjan igen!! :D

Ha d bäst alla!!! å glömm ej bort att låsa om er!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0