IDOLer??

Tjenna på er alla!!!

Idag har jag jobbat å varit ute å hurtat långa rundan med min allra bästa träningspartner.....min lilla hund :D
Jag har även hunnit med att göra min supergoda äppelkaka!!! MUMS!!

Nu ska man väll kolla på idol....men fan va jag skämms ibland!!! men d gör d bra som ställer upp!!! :D man kan ju få ett allvarligt skratt anfall ibland!!!

Ska även se på ytterligare ett avsnitt av min favvo serie!!  What about brian!!! såg att d gick på 5an men jag har ju inte sett klart 1a seongen ännu ska se d innan jag somnar ikväll!!!

Nu ligger min lille polare å sussar i snurr fotöljen!!! han ser ju så jäkla söt ut!!!

Men gu.....nu börjar jakten på d nya idolerna....hjälp!!! vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0