Back 2 the front.......

TJA!!!!!!!!!!!!!!

Nu e man tebax i sverige igen......liiiiiiiiite tråkigt kanske....d va ju såååå skönt i kreta med värmen!! men vi for nog därifrån i grevens tid för nu skulle regnet dra in där!!! men vi hade e verkligen suuuuper härligt!!

Fredagen den 14/9 for vi från ume flygplats.....jag var ju jätterädd å flyga åsså tyckte jag planet lät....mrn vi hade ju d lyxiga platserna så man mådde ju kung!!! fick gratis sprit me!! jag tog baileys, päroncognac, å whiskey!!! d va ra både för nerverna å magen!!! :0)
När vi kom fram så var d natta.....d va ju sååå mörkt så man visste inte vad man kommit!!! :)
Hotellet va hur stort som hellst....lite för stort kanske!! men gud vikken frukost!!! mycket å välja på!!!

Sedan så solade vi å badade å på måndagen 17 så for vi in till rethymnon!! å strosade lite!! besökte blandannat en gammal borg eller fästning!! satt oss å fikade vid en liten hamn!!

annars så solade vi å badade vi å åt massor...har gått upp hur mycket som hellst...har ätit världens godaste feta ost med!!! lokal ost!!! = lokalt får...... munkar har vi ätit med!!! allt var hur bra som hellst!!!

Annars så kom vi hem igår!! kl 17..... :O( men väl hemma e de härligt med!!! har redan lyckats hä sönder en blomkruka å skärt mig på den.....aja aj aja ajaj!!! tvättat en marskin å damsugit!!! varit på mitt jobb med å hälsat på kompisarna!!

Kom just på att mamma å pappa är världens bästa välkomstkommite!!! vi fick smörgåstårta när vi kom hem igår!!! MUMS MUMS!!!

Nu ska jag surfa runt lite har ju inte gjort d på ett tag!!!
vid d gröna parasollerna solade vi å badade i detta underbara vatten!!! :) dock aldrig i polen!!om ni klickar på bilden tror jag att vi kommer till apollos hemsida där ni kan se andra bilder med!!! :o)
Tills vi höres igen menar jag!!! så kan ni kolla apollos soidor!!! BYE Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0