1 dag kvar.......

HELLOOOOOOOOOOO på er alla!!!!

Ja ni nu e det bara 1 dag kvar här hemma......jag fäller snart mina krokodiltårar :D jag har svårt att lämmna hemmet....om det så e bara en vecka!!!
Nu håller jag på att tvätta ytterligare en hög med kläder.....fattar inte varför man e såå lat å väntar ut med att spara till en jätte hög som tar 1000tals år å tvätta!!! eftsom det torkar så förbajjat dåligt inne nu!!!

Idag har jag jobbat.....började tidigare idag...d va en massa att göra på jobbet som vanligt!! men det är bra att det finns saker att göra...skulle vara tråkit om det inte fanns ¨någe å gö!!!

Till middag idag åt jag min överdoserade lasagne....det blev kvar...d va mycket godare idag!!! hettan hade liksom lagt sig!!!
Har även gjort mina super mackor!!!! utifall vi får company i eftmiddag....man vet ju aldrig!! d e ju bra å ha lite förberett redan!!! :D

Nu kommer min pappa!!! vi höres imorrn.......Tjabba dabba dooooooo

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha det BÄST utomlands! Sola lite åt mig oxå. Jag är så avundsjuk, jag vill oxå lämna kalla tråkiga Sverige. Drick många färgglada drinkar. Ett tips är att dricka Blue Lagun! Mycket smaskig!

2007-09-12 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0