Vikken dag.....

Tja!!!

Vikken effektiv dag ja har haft idag.....eftsom jag va ledig idag så låg jag å kollade på greys rätt länge igår.....klockan va nog iaf över 2300 å d e länge för att vara mej!!!

Idag har jag varit å handlat åt farmor.....klippt häck! en hagtorn å ni som vet hur sådanna ser ut vet att det inte e sååå kul!!! men men gjort e gjort!! krattat lite löv.....ingen ide när det bara blåser in nya hela tiden!!!

Varit ute å gått en ganska lång prommis med min käre lille hund!!! åsså har jag ätit....åsså har jag nyss kommit hem från ett möte på jobbet!!!

Å nu e det snart dags för greys på tv....måste ju kolla d!!! å sedan måste jag nog kolla lite på ett avsnitt av d som jag har me!!! är helt besatt av denna serie.....ska önska mej sesong 3 i julklapp!!! :O)


imorrn e det jobb igen.....å på kvällen ska nog jag å en kompis ut å hurta!!! hoppas det iaf!!! d visar snö på tvn men vi få ser om det kommer hit eller inte!!


Nu ska jag kolla greys!!! bajj bajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0