P3!! Kung idag!!

Hallå!!!

Kunnde man bli annat änn GLAD å få rysningar sammtidigt idag??
Jodå d kunde man!!
Jag älskar p3! eller den som önskade låten!! hahaha!!! d var en som önskade Metallica idag....d va önska en låt! å personen i fråga ville höra en låt som han kommer att förknippa med sommaren 2007 å årets bästa konsert!! Nothing else matters!!!
Jag blev såååå jädra glad!!!
Idag på jobbet har jag varit välldans kreativ! Gjort både tacco gratäng, våran orginala gratäng med skinka å grönsaker, gjorde en grekisk gratäng me med fetaost!!! åsså den som står nedan som jag även gjort hemma åsså gjorde jag en flygande jackob!! MUMS!!
Sedan hade vi en uppläggning att göra! så d vart fullt upp....imellan hade vi kunder med!!

Annars har jag jobbat!!! å när jag kom hem gjorde jag iårdning en chesekake....åsså väntar vi främmande ...Mat främmande....har gjort en grantäng med oliver skinka tomater MUMS!!!

Jaghar även varit ute med min lille hund!! på prommis!!! imorrn e jag ledig å känner jag mig pigg ska jag ta å springa lite tror jag!!! åsså ska jag gå me lille hunden med!!

Nu ska jag hä inn gratängen i ugnen!!! å resten av kvällen ska jag nog kolla på ett avsnitt av greys...har ju 2st kvar på 2a sesongen som jag köpte!!!

image32 P3 ni gjorde min dag idag!!! Tack!! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0