Middagagen e gjorg.....

TJA!!!!

Man har ju varit välldans effektiv idag...har jobbat gjort middag...delvis på jobbet :o) Grillade kyckling fileer där, å hemma gjorde jag en sallad som vi ska ha till!!! med oliver sallad rödlök olja melon ja med mera!!! den e sååå himmlans god!!!
Sedan har jag gjort efterätt me!! en cheescake!!!
Min syster kommer ju hem å måste göra någe kul åt henne när hon kommer!!!

Sedan har jag varit ute å gått med hunden med!! det e gråkallt å inte såå kul ute nu!! hoppas att det kommer lite snö!!
delvis blir det ljusare åsså lite trevligare änn dis....d finns nästan inge värre!!

Ikväll ska jag kolla på när å fjärran...sitter å spanar efter mexico nu....8h,s flygresa var d dit...pratade med *J* igår som e flygvärdinna....hon tyckte att vi skulle åka dit me!! :O) hon skulle ut å flyga igen...börjar i november...å de e int dåliga ställen hon får åka till heller....mexico, brazilien,thailand...mm d låter kul när hon berättar!!!
Å efetr när å fjärran e det -vad blir det för mat ...mitt favvo matlagnings programm!!! d ska jag se!!! vad per lagar till idag!!

Nu ska jag hitta på nå å göra..bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0