Ledig?? va e d????

TJA!!!!

Igår kväll satt jag å kolla greys anatomy har inte sett d!!! har börjat kolla på d nu typ 1000 tals år efter alla andra!!! men d e jättebra tycker jag!!! ska se några avsnitt ikväll med!!!

I dag min LEDIGA dag började ju bra!!!!!! Telen ringde 0720...... hej d e *P* kan du komma å jobba.......ja vad säger man.....ja jag kommer!!!! när ska jag komma.....typ så fort du kan å hällst nyss typ.... jaja jag tackade ju ja :O) men det gör inget!!! jag han med att åka å hjälpa farmor med att ta bort blommorna med!!! e man en BLIXT så e man.......

Sedan efter jag kom hem från farmor så tog jag å gick en sväng med hunden!!! vi blev borta i över en timme!!! å sedan så tog jag å städade ur min sambos garderob me!!! åsså har jag tvättat en marskin!!! man hinner allt om man e en liten blixt!!!! :O)

Nu for *P* iväg för att hyra en film å kolla på!!!! om de finns någon vill säga!!!! jag som tänkt se på greys.....kanske hinner se 1 avsnitt iaf!!!!! ;)

Nu ska jag leta födelsedags presenter på nätet!!!! BAJJ BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0