Kanelbullen dag !!

Tjena!!!

Imorrn smäller d av!!! d e kanelbullens dag!!!! jippie!!! hahaha!!! kanske man råkar i bara farten äta en sådan imorrn!!!! hoppas att d bjuder på jobbet!!!! mums mums!!!
Idag har man gjort d vanliga!! jobbat å ätit å motionerat hunden!!! vilket känns jättehärligt!!!

Har även bestämmt med *M* å *H* att vi ska på bio nästa helg!!! vi ska gå ut å äa före tror jag!!! men det e nästa helg d!!! denna jobbar jag ju!!! åven *P*!!!

Ska EJ gå på våran personal fest *julfest* i år.....vi ska åka med några kompisar te svall på södra berget i stället!! där var d wallmanns !! å sova över!!! hoppas att d verkligen blir så!!!! skulle vara jättekul å jättetrevligt!!!

Nu ska jag fortsätta att kolla på Greys anatomy!! :O) d e ju även på tv i kväll!!!! måste se d me....jag e ju bara såååå omständig när d gäller serier....inbillar mej att man ej tycker om dom å sedan måste jag se dom ändå!!! TYP 1000 ÄR  senare än alla andra ....but its me!!! jag e som en jordnöt!!! Hahahahaha!!!

Bajj bajj

Kommentarer
Postat av: Jennie

Såg du Grey i går? Jag satt här ensam och lipade. Haha! Nu ska jag plugga! Trevlig dag!

2007-10-04 @ 09:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0