Ikväll Greys!!

Tja!!!

Idah har jag jobbat åsså har jag varit ute på en långprommis med hunden!!! skulle ha tagit pannband....d blåste så man fryste om öronen.... :O(

Idag på jobbet åt jag en supergod sallad!!! en helt vegetarisk!! MUMS!! hade blandannat melon i sig!!

Ikväll e det greys anatomy ska bli så kul!!! älskar den serien!!! verkligen...d e få serier som jag kan bli fast i men där e en!!!  I LÖVE IT!!

Imorrn kommer storkakan hem :O) alltså min stora syster!!! ska bli kul att hon blir hemma en extra dag....fast jag jobbar hela fredagen....naturligtvis....men det ska bli kul ändå!!! d e såå sällan hon kommer hem.....sist jag såg henne var när vi var i kreta!!! så d ska bli kul!!!

Imorrn blir det grillad kyckling med vegsalladen å lite rotsaker!! rostade i ugnen ofcourse!! :O)

Ska göra en chees cake på jobbet me!! eller 2!! eftsom det snart e helg å lön så vill kunderna ha någe extra gottigottgott i helgen!!!

Jag måste sluta å äta så mycket gottigottgott... :O) d e ju sååå svårt ibland....bäst går d när *P* jobbar eftermiddag då har jag aldri någe sådannt hemma!!!

Bajj bajj!! tvätten kallar..... Sad but true!! ;O)

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

hoppas du haft en trevlig dag :D

2007-10-24 @ 17:25:38
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Jennie

Hejhej! Läste ditt inlägg nedan och blev inspirerad till att ta reda på vem mördaren är =) Nu vet jag oxå men jag måste säga att jag blev besviken, hade iofs inte förväntat mig det. Ha det bra!

2007-10-24 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0