Ikväll blir det Per morberg!

Hallåj!!

Idag har det hänt någe hemskt i vårt lilla samhälle! ett mord har inträffat!!! Urch å fy vikka människor det finns som kan göra någe sådannt.....eftersom man jobbar med folk så visste jag vem den mördade va...han hade en hund me....som aldri lämnade hanns sida....kollade om d på tvn...där sa d...-Både hunden å folket undrade vad som hade hänt....Jag blev så ledsen att jag gatt fälla en tår när jag såg hur hunden låg där...utan att flytta sig....

Jag hade åkt hem från jobbet typ 10minuter innan det hände...d känns hemskt å olustigt!! men d hade fångat in den som gjort d! hoppas att det slänger bort nyckelen me!!!

Annars har det inte hänt så mycket här....har jobbat å varit ute med hunden....

Nu ska jag kolla Per morberg !!! han e både på när å fjärran å sitt egna programm...vad blir det för mat? !

Bajj bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0