Grey's anatomy!!

Tja!!!

Min dag i hela!!!
Jobbat
Varit ute å plockat enris
Åkt med min sambo å provkört bilar
Rensat rabatten
Hätt upp enris
Ätit
Varit på prommis med hunden!!

Så har det sett ut för mej idag!!! var det någon som såg greys anatomy igår??? hur sjukt bra e inte den serien!!!! jag har köpt 1a å 2a sesongen....har inte sett den 2a änn....men nu hoppas jag att jag får dom imorn så ska jag försöka kolla på den i helgen....förrutom lördag....då jobbar jag te 1800 å sedan ska jag ju hälsa på *R* å *A* som e hemma hos min farmor!!! synd att *P* missar dom !!! d e dom bästa släktingar som finns!!!! d ställer allti upp!!!! åsså får vi ju allti bo ho dom när vi ska te stockholm!!! villket har blevit i över en vecka i maj åsså när vi var på metallica!!!

Nu ska jag ta en riktigt stor kopp kaffe!!! MUMS!!! åsså ska ag kolla på ett avsnitt av greys.....fast jag redan sett d!!! :O) åsså få vi inte missa mitt favorit matprogram nånsin!!! d e så roligt!!! humor har han!! Per morberg i VAd blir det för mat på tv4+!!!!!!!!! börjar 2100!!

Bajj bajj så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tja! Frisyren är lite Paris Hilton inspirerad men lite kortare. Jean Pierre Barda var riktigt bra på att klippa men jag ska aldrig ge honom fria tyglar igen :) Håller på spara ut mitt hår nu, synd att det växer så sakta! Trevlig helg!

2007-10-05 @ 09:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0