Frisyrer......

Tja!!!

Nu har jag beställtklipptid igen.....jaja men jag vet inte riktigt hur jag vill ha d....fast jag tycker att victoria beckhams frisyr e ganska snygg!!! få  se hr jag gör!!! det var typ 7veckor sedan jag klippte mej....men va fan nä man inte vet hur man vill göra så e d inte lätt!!!!

Idag har *P* fyllt år men vi har ju redan firat honom! så idag har det inte hänt så mkt!!! jag e ledig imorrn ska bli jädrit härligt tycker jag....fast när man e ledig så ska man ändå på jobbet....MÖTE!!! jag e aldri ledi ledi utan 2 ggr i rad har jag ändå lyckats hamna på jobbet...ändra rycka in i panik....eller dessa möten!!!

Idag har jag iaf gått en prommis med hunden....idag när jag kom hem hade vi 14 grader inne......KALLT!!!!! tycker jag....som tur va har *P* laddat kaminen nu så nu e d varmt å härligt här!!!!

I helgen ska vi npg inte göra någe särskilt! vi skulle ha farit på bio med ett par kompisar men nu så kunde inte d så vi kanske ska bjuda hem d nästa helg i stället på  fredag......få se hur det blir för att både *P* å jag jobbar den hegen men d ska nog gå bra ändå!!!!

Nu ska jag lägga mej å kolla greys igen....tjatit värre men inget att göra något åt!! :O)

Greys på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0