har köpt biljett nu!! Iron maiden!! stadion!

Tja!!!

Idag har vi köpt våra maiden biljetter!!! ska bli sååå jädra kul...men det e ett tag dit!!! men d spelar ingen roll!! hihi va kuuuuul!!!

Idag har jag jobbat å sedan har jag lagat mat...laxfile med romsås å pärer å sötpotatis!! mums!! sedan har jag bakat en cheese cake till sambon som han ska ta me sig på jobbet imorrn!! :O)
Sedan har vi varit ute med hunden!!

Imorrn e det jobb igen å sedan ska vi te mamma å pappa å äta!! å sedan ska jag ta ett glas vin å sedan ska jag äta polly!!! mums d e mitt favvo godis!!! mums mums!!

Annars har det inte hänt någe spec idag!! förutom maiden biljetterna då!!! hahahahaha!!! fast d har ju inte släppts ännu men vi beställde dom före via hemsidan!!! lite smarta få man allt va!!! hahaha!!!

Nu ska jag gå å hä på bären på cheese caken!! bajjbajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0