Har ätit världens godaste mat! någonsin!!!

Tja!!!!

Gårdagen var helt suvverän!! god mat å bowlingen gick ganska bra!! kom ju inte sist iaf!!  å trevligt sällskap!!
Maten var den godaste jag ätit någonsin!! biff i cajun sås!!! MUMS å klyftpotatis till!! alltså den biffen går inte att beskriva!!! den va helt gudomlig!!! sedan blev de efterrätt!!! jag tog marängswiss å *A* tog kladdkaka!! den största biten någonsin å kaffe!!!
Grabbarna tog öl å irichcoffey!!! sedan åkte vi hem te dom ett tag!! mycket trevligt å kul var denna kväll!

Idag hade vi en sovis morgon å sedna var jag ute på prommis med hunden !! åsså svängade jag in te mamma å pappa!! sedn tog jag å hunden en längre sväng!! jag råkade halka omkull me!! det var inte lika kul!! men vi halkade vidare!!

Sedan har jag städat huset å plockat å haft mej!!! det äckligaste som finns är när det ser sunkit ut hemma!! speciellt på toa!! där kan man ju städa jämt!! :O)

Nu ska jag kolla på travet på tv!! sedan kanske man kan kolla på någe på tv om det e någe bra villsäga!! det kanske det inte e...

imorrn jobbar jag 11timmars skift så det e kanske lika bra att lägga sig i tid ikväll!! så man orkar både måndag å tisdag när man jobbar 11h!!!

BAJJ BAJJ bajj.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0