En kreativ jul!!

Tja!!!

Har inte skrivit på en vecka men det har varit tråkigheter så det har inte varit några uppmuntrande miner här!!! men men vi tar en dag i taget!!
Min älskade farmor somnade in förramåndagen!! i hemmet!! jag älskade henne så mycket!! men jag vet att hon har det bra i himmlen med farfar å mormor å morfar!! :O(

Jag ska ta å vara lite kreativ innan jul...ska göra godis , baka kakor, åsså göra egen marmelad!! mums mums!! så det tänkte jag försöka att göra på min fritid...jag ska även ut å springa med min tränings partner!!! :) det är så kul!!! åsså får man vara ute i friska luften vikket är nyttigt!! fattar inte alla som sitter inne vid tv hela tiden....jag hinner inte med det nu förtiden ja....hinner inte med datorn ens!!

Nu ska jag ta å göra i årdning lite grejjer tills imorrn!!

BAJJ bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0