Doobidoo+ Pollygodis!!

Å lite idol e d ikväll!!!! Robert gustavsson rules!!!  jag höll på att skratta ihjäl mig!! hihihi!!!

Idag har jag ju jobbat!! tiden har gått fort!! bra d!!!
D har varit full fart på jobbet med andra ord!!

Sedan jag kom hem har jag gått prommis med my lovely dog!! :O)

Å sedan har jag städat!! d känns bra när d e gjort!!

Sedan har jag tvättat kläder....åsså har jag nu äntligen fått min älskade polly godis!! d är jätte gott!!!

Imorrn ska jag ta å gå en längre sväng med min hund!! för jag har ju ledig helg!!! :O) men min sambo jobbar!!

Jag e den enda i sverige som inte gillar idol!! urch!! nu ska jag plocka ur marskinen!! BAJJ bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0