Bowling for dollars....

Det finns det en häst som heter....men bowla ska vi göra ikväll...dock inte om pengar...hoppas jag HIHIHIH :O)

Idag har man blevit utskälld av 2st !!
Först en gubbe som tycker att vi ska sluta fråga om våra kort som man får poäng på...vi skulle strejka till å me...hälsa dina arbetskolegor me...javiss ja STUPID!!  e det inte bara att säga nej på våran vänliga fråga...

Sedan kom det en kille som skulle köpa snus....det är fruktansvärt svårt att se ålder på folk!!! han blev oxå jätte irriterad men jag vill inte riskera mitt jobb bara för att inte jag kollat!!! det visade sig att han var 23 år....e man snus/rök sugen!! va beredd å visa leg.... hur jobbit kan det vara?? fattar inte d jag heller!!

Annars har det varit en kul arbetsdag men den började inte så kul! våran granne på mamma å pappas gata hade dött....  jag var ju där när jag var liten han var 67 år oxå bara!! :(  de hade en hund som jag jämt va ute å gick med när jag var liten!!

Nu sitter jag å väntar på att bowla!! å åka ut å äta!! ska bli RUSKIT kul!!!

Har pratat me *K* med å vi ska nog åka med hennes brorsa både dit å hem på våran julfest ska bli jätte kul det me!! faktiskt!!!  synd bara att inte svampbob ska me!!! men det går flera tåg!!

Bajj bajj 4 så long!!! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0