Svampbob....

http://www.rcuniverse.se/viewtopic.php?p=18340&sid=bcba1017285c7a85842677fe93de3719Hallå i stugorna!!!

I går gjorde jag å min sambo inte speciellt mycket...han klev upp typ 15:00.....saken talar för sig självt!!! han mådde inte bra!!! Men jag fick med honom på en sväng med hunden...fast då var ju kl nästan 17:00 men då mådde han bra....han fick ju i sig lite syre!!!
Sedan på kvällen grillade vi burgare JÄttegott!!! MUMS!!! å sedan hyrde vi en film....NORBIT!! den va faktiskt riktigt kul!!
Hörde utav en kompis att hon inte tänker dricka på ett tag....de hade en liten fest igår ....å hon mådde som hon förtjänade idag.... d va kul!! hihihi!!

Jag saknar min arbetskamrat ....hon har varit sjukskriven i snart 1år....men vi håller kontakten....det är hon som e svampbob å jag svambobs kompis patrik...hahaah ingen fattar riktigt men vi har samma humor å vi brukar allti hålla ihop på jobbet!!! vi få ta å ses framöver!!! fast vi hörs ju av ändå! men det är allti trevligt att ha någon att tex gå ut å äta med!!!

Nu ska snart  vi få fikafrämmande!!! å det roliga med de är att de hade med sig fika.....behöver bara koka kaffe å te!!! JIPPIE!!!

Jag fick lov att sluta skriva för ett tag sedan så åskade de riktigt mycket så man blev ju lite nervös!! jag gilar inte åska...HUGA!!! man drar ut allt vad som går att dra ut!!!! det tillåme började blinka när jag var i tvättstugan!!! Hjälp!!!

Senare idag blir det en prommis med syrran å hunden....hon e hemma igen en sväng innan hon oxå börjar att jobba....å jag börjar imorrn!!! men det blir bra!!! jag börjar med en kort dag!!! sådeså!!!
Tjing tjong på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0