Har varit i storstaden!!!


image10    
Tjena!!!

Idag har jag varit hos syster.....man säger allti att man ska handla en massa.....kom hem med en Whiskey flaska....c-vitamin...å håll i hatten.....Revaxör......skulle köpt d för typ ett halvår sedan men d har inte blevit av lixom....haha men jäklar vad döv jag har varit!!! nu xar vi fingrarna å hoppas på det bästa att proppen lossnar!!
Så sådär kan d gå när jag e i stan....:o)

Har haft ont i huvve idag me....så nu har jag smort in hela jäkla nacken me linement!! så nu ha d lättat lite iaf!!

Hoppas på bättre väder imorrn så man kan vara ute å hurta lite iaf....har inte blevit mkt av d på slutet inte...ska iaf gå ut på en prommis!!! kanske man hittar formen efter vägen om man har tur....eller inte om man har otur!!!

Har tvn på i bakgrunden e lite rädd nu kollar på vh1 å där visar d aha's take on me.....hahaha!!! men videon e ganska kul!! det är the greatest songs of the 80's....kanske d visar något me...m.....ica!!! hahaha gissa den 3je typ....

Nääää nu ska jag tjecka aftonb å expressen på nätet!! vi Höres!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0