Grillat e godast.....

Tjabba tjenna halllåååå!!!!

Idag har jag haft sovmorgon å sedan har jag gjort dom dagliga prommisarna me hunden.....som vanlit med andra ord....

Sedan har jag inte gjort så mkt kollat runt på nätet å så....äte godis bilar....FY SKÄMS!!!

Såg just på nätet att paris ska släppa en ny platta........undra vad denna kommer at handla om....sin tid i finkan....även stars are blind!!!!

Annars så e vädret crap!! inget vidare alls....ena stunden jätte fint å nästa värsta regnet....vi som ska grilla idag å ja vi ska äta hamburgare me friterad pommes å lökringar när min sambo kommer hem.....vi har ju främmande idag....han ska oxå äta!!!
De har varit å kollat på mc saker idag mest kläder tror jag.....hoj har ena halvan redan....fast han vill byta....allti något nytt på gång serru!!

Tv 4 a vill nog värva alla som jobbar på 1an å 2an.... de blir kanske inte så många kvar.....fast jag kollar så sällan på programmen som visas där ändå.....ibland kan man ha slökollat!!

Nu ska jag plocka fram lite mat!!

Och JA vi ska kolla på ngn metallica dokumentär me......hahaha!!!

Har även varit in å kollat robbies hemsida så han inte blir ledsen på ögat.....d vill man ju inte!!

He På Re!!!

Kommentarer
Postat av: Storkakan

Hej lillkakan! Nu har jag varit här och läst! :D

2007-07-18 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0