Personalfesten....

Ja då vart det måndag igen å första jobb dagen efter julfesten.....hahaha!!! den va riktigt kul...vi stod å sjöng på stolarna...å alla va impad att jag kunde alla låtar ....men sån e jag.... jag behöver bara höra låtar nån gång....antar att jag har något super minne av någe slag där!!! så numera på jobbet e jag en levande karaoke marskin..... :O)

Nu snöar det ute!! hoppas att det drar spåret snart isf ska jag ut å åka skidor nån dag frammöver!! idag var jag å hunden ute å sprang lite!!

 Idag till middag blev det gröt!! gott i gott gott!! åsså hade jag köpt julskinka me...men jag åt salami å cognacs wurst ist!!

Imorrn ska jag klippa mej!! igen å göra slingor tror jag!! åsså har vi personal möte!! allti typiskt att d e möten när man e ledig!!

Nu ska jag ta fram jul blommorna!!! det ser tomt ut!!! BAJJ BAJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0