Jul jul strålande jul.......

Nu ska jag ta mej i kragen å blogga lite mera änn vad jag gjort det senaste dagarna å veckorna.....tiden går så fort så man hinner inte med!!

I går var det begravning efter min älskade farmor, den var fin !! hon hade blevit nöjd tror jag!!  det var inte en massa okända som det var på farfars!! men nu vet jag att hon har hittat alla gammla vänner å bekanta och att hon alltid kommer vara en del av mitt liv!!! hon håller nog ett vakande öga över oss.....lite som eva dahlgrens......det bor en ängel i mitt rum.....:O)

Idag har vi varit te stan....jag har köpt middag tills imorrn...gröt! det e ju snart jul å då blir det gröt å skink mackor te middag....i dag åt vi hos mamma å pappa!!
Har köpt block ljus idag så nu har jag hela 19st tända i huset!!! så nu e jul mysigt här!!! imorrn åker granen in tror jag, den får ju bara va inne ettlitet tag ändå!! åsså blir det mysigt å hemtrevligt av den!!

Nu måste jag köåa julklappar....paniken sprider sig närmare å närmare....fy tusan...men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa tror jag eller ???? hoppas det!!!

I tisdags ville jag både grina å försvinna på samma gång.....min beckham frisyr hade blevit lång å jag tänkte att nu e det dags för en för en förändring.....jag blev korthårig å typ brun röd.....gud va jag ville bort å spola tillbaxs tiden.... efter 2 dagar stod jag inte ut så på torsdag fick jag göra ljusa slingor i håret så nu e det brunt å slingat....man lär av sina misstag....ska ALDRIG göra så igen....mitt hår var ju sååå långt nu kort....buhuhu!!! nääää en sak e säkert att jag ska inte färga det brunt igen!!!!

Nu kommer syrran ska se film....å äta lite  chips tror jag!!! :O) BAJJ BAJJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0