13 december = Lucia!

image34Tjabba!!!

Idag är det lucia, har faktiskt set lite på tv innan jag började jobba!!! åsså har jag ju köpt Peter Jöbacks julskiva med tidningen idag!!!
I går gjorde jag tusen å en natts dadlar .. d blev mycket goda!!! :O) åsså gjorde jag pappas choklad godis!!! mums mums!!! d e ju bara föööör goda!!!
Idag har jag gjort smörkola!!! ännu så länge ser det bra ut!!!
Det är extra kul att bjuda på något som man gjort själva!!! :O)

Imorrn har jag tagit ledit!! eftersom  jag har såååååå mycket att göra innan det är jul!!! jag jobbar hela veckan till veckan...måndag-söndag!! men är det jul så är det å då e det bara att jobba!!! :O)

Idag har jag även varit ute och sprungit med hunden...gjorde även det igår!!! det var härligt!! jag trivs bättre på vintern tränings mässigt sett!! det är friskare luft ute med!!! på sommaren blir man täppt i näsan...iaf jag!!!

Så imorrn blir det lite handling åsså ska jag göra smörgåstårta åsså ska jag städa å göra mera godis å fika!! åsså ska jag å hunden ut å träna åsså ska vi fara å tända ljus på mormor å morfars å farmor å farfars gravar!!

På söndag ska jag å en kompis på julkonsert i kyrkan med bla Nana hedin å fredrik kempe!! det ska bli mysigt tycker jag!!! lite jul i förtid har aldrig varit på någe sådant tidigare men har hört att det ska vara trevligt så vi håller tummarna!!!

Bajj bajj ska hänga tvätt nu!!! ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0