Helg helg helg

Helg!
Härliga helg!
Rivstartade gårdagen med att baka bullar å cheesecake:0) sedan tog vi å hämtade skotern! Lilleman fick åka! Han sken som en sol:0)
Sedan lunchade vi ute! Korv å bulle sammt festis;0)
När vi for hem blev lilleman trött tur att jag packat ner lite lördags godis i påsen i form av några små haribo björnar! Höll sig vaken hela vägen hem!
Medans lilleman sov lunch så sprang jag 6 km med brodd! Härligt!!!
Sedan kom jag hem å tog ett mellanmål hallonkesella å krossade hasselnötter:0) muuuumsigt!
In i dushen å gòra sig klar ! Min moster med fam kom på rostbiff som fått puttra så den ranmlade isär middag;0) muuuums! Sedan kaffe å cheesecake! Mellomys! Sedan natta:0)
Idag kommer en kompis med fam hit:0) solen skiner å allt e på topp!!!!:0) zumba ikväll!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0