Hej hooo lets go:0) nu har jag jobbat förs...

img_3378 (MMS)

Hej hooo lets go:0) nu har jag jobbat första veckan sedan mamma ledigheten... Om jag var trött!?? Svar ja!!! Med stora J och A i fredags däckade jag efter ett 12 h pass med lilleman i sängen vaknade pigg å glad lördagsmorron:0) den dagen spenderades i shoppingens tecken! Maken shoppade kavaj mm inför japan resan! Kläder åt lilleman blev det med! Nytt underställ ssmmt täckbyxor!!Sedan fick vi sälja våran bil med... Saaben.. Bjöd mamma å pappa på något så exotiskt som korv å pommes:0) idag har vi varit på höstmarknad å käkat vårrullar å lilleman åt belgiskwåffla:0) jag köpte honung med citron i:0) ikväll e det zumba å sedan godnatt:0) kram alla fiiiiina!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, bra att ni fick sälja Saaben. Lite onödigt med två bilar kanske...

Korv och pommes är inte att förakta. Gott!

Kramar!

2011-09-18 @ 17:27:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Nina

låter som en härlig helg det där! kram

2011-09-20 @ 21:15:40
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0