Snark! Igår blev det löpbandet efter jobbe...

Snark! Igår blev det löpbandet efter jobbet! Har aldrig kört en mil förut!! 1 mil a 61 minuter!! Sedan gick jag av mig ytterligare 1 km!! Sedan blev det p möte med jobbet å smörgåstårta:0) idag när jag var ute å gick hade jag sjuklig träningsvärk i låren!!! Trodde inte jag skulle ha de men jag hade ju inte sprungit sedan före jul... Inte konstigt inte:0) nä!! Nu ska jag röjja undan lite leksaker som lilleman dragit fram från lilla rummet:0) Kram kram


Kommentarer
Postat av: Carina

Se där, flitig som få ;)

Önskar jag hade lite av din energi för motion just nu! Kram Carina

2011-01-27 @ 20:27:39
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0