Så var dagen här...sista dejten med Lisbeth...

Nu har jag som ni säkert förstår (?) sett sista delen i millenium filmerna!!
Hua vad bra dom var!!! Å varför måste Stieg gå bort..... skulle ju ha blevit flera utav denna serie tro jag närmare bestämmt!!!
Spännande var dom in i sista secund!! men jag gillade ju 1an å 2an bäst ändå...måste jag medge!!!
Vi såg filmen i 2 delar....hahah!! det e så när man har en liten bäs som vaknar till å från ibland!! å en mamma som e trött!!! =0)

Idag skiner iaf solen ute å det ser jättehärligt ut ute!! så sedan efter den lille har vaknat å ätit ska jag bege mig ut i friska luften var det tänkt iaf!!! =0) Blåser gör det med!!! men det gör ju inget!! huvudsaken det inte stormar!!!

Igår var jag till frissan!! det blev bara topping på längderna å sedan slingor i hätta....AJJJJJJ!!!! jag hatar hättor....men jag tar ju folie ibland med!!! Men igår blev det hätta!!! har ju det mörka partierna kvar i håret ändå...men snart kan man slinga över dom med!! !hehehe!!! även fas det inte bekommer mig något men jag vill vara mera blond! =0)
Tog även å bokade en tid till om 12 veckor....likabra de att va sommarfin innan det blir knök fullt hos henne!!! så i början av juni ska jag dit igen!!

Sambon har fått tag i pjäxor iaf så på lördag blir det åka av i spåret!! =0) hoppas vädergudarna är med oss!!!
Sedan på eftermiddagen / kvällen kommer det lite folk hit som ska äta å vi ska kanske nu denna gång planera ite semester!!! =0) kul & spännande!!!

HA en fin torsdag!!!! KRAM!!!!

Kommentarer
Postat av: Liw

En bild på frisyren tack! :-)

Härligt att åka skidor, jag skulle också vilja det men jag vågar inte, är rädd att det kommer göra ont i fogarna.. :-(

2010-03-04 @ 10:45:15
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad mysigt ditt liv låter nu, med film, skidåkning och slingor. :)

Skönt att du mår bra igen!

Du som är Robbie-fan, vet du möjligen om han tänkt besöka Sverige i år? Både jag och maken vill se honom...

Kul att sambon hittade pjäxor! Trevlig skidtur i helgen då. :)

KRAM!

2010-03-04 @ 15:56:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

2010-03-04 @ 16:33:55
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaa får vi se frillan! Låter så härligt med skidåkning, jag vill ha ett par längdisar med, blir nog att spana lite på blocket, kan man hitta bättre begagnat där tror du?

2010-03-04 @ 16:35:39
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Carina

Hättaslingor är vidrigt, sist jag gjorde såna för en sisädär 4 år sen grät jag av smärta, tacka vet jag folie som inte gör det minsta ont! Hmmm håller med dig, milleniumfilmerna är de bästa jag sett i nutid, så bra att jag ska till och med se om dem när det gått 1 år eller 2!

Kram kram Carina

2010-03-04 @ 18:17:46
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Nina

vill åxå se sista filmen.. dom flesta verkar ju tycka att den inte håller samma klass.. vi har den hemma åxå det blir nog en koll vilken dag som helst. och visst är det kanon när man kan dela upp filmerna..



härligt med klipp & slingning :D kram!

2010-03-04 @ 19:19:29
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0