Lördaj!=0)

Idag ska här åkas skidor!!! ( preggomonster- Jag har inte så ont i fogarna nu..det är snart 5 månader sedan lilleman kom ut!! å jag åker inte fort i spåret!! hihihi!! )
Å ikväll kommer våra kompisar över som vi ska planera resan med till sommaren ! det blir till Gotland där vi ska roa oss kungligt!! hahaha!!!...

Annars händer inge spec...Lilleman ligger i baby gymmet å snor runt på mage titt som tätt!! =0) han e snabb nu han!!! äter gröt på morgonen med!! mums mums sammt lite mosad banan!! det e grejjer det!!

Jag har drucki X koppar kaffe å är lite speedan för tillfället!!
Hunden ligger å vill gå ut!
Sambon ligger å drar sig !! de får man göra på lördagarna...men då ska man inte säga något om sambo går å lägger sig kl 22 heller!! hihihi

Ni har väll inte missat Solsidan?? hur kul e inte serien!! jag hade inte sett förra avsnittet å fick se 2st igår!! å som jag garvade åt Ove Sundberg... den killen den killen...hahaha!! tror fasen att han blev utskälld!! =0)

Nu ska jag sätta fart mot lunchen !!

Kram alla bloggisar!!! trevlig lördag på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Oj, vilken energi det var i det här inlägget, härligt :-) Ha en trevlig kväll!

2010-03-06 @ 18:38:46
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hur gick skidturen? Härligt väder och fint spår eller?

2010-03-07 @ 10:07:37
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Liw

Vad skönt att kunna åka skidor, lyllo :-)



Ang kommentaren så tänker jag att om det var farliga detaljer så skulle de inte sälja det gymmet längre.

2010-03-11 @ 09:52:41
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0