Snart slut slängt!

Hahaha...snart få jag sluta slängs/spy galla på folk! ;0) lite vitsigt där av mig!!
Nu e det soppa som står på matsedeln...för idag e sista dagen innan op'n jag får ta tabletter.....så nu vill jag inte ha någe annfall....=0)

Lilleman ligge på golvet på fårskinn (fusk) å en filt å rullar till sidan ...närsomhellt rullar han runt... ligger han på mage ser det ut so om han kryper iväg närsom hellst!! =0)

Idag har jag varit ute å gått på prommis med vagnen ner på konsum å varit på apoteket å köpt Descutan som man ska dusha i innan opn...

Sambon e förkyld...jag livrädd att bli sjuk så här nära innan opn...så här undviker vi varann!!=0)

Nu ska jag hänga tvätt!!
Ikväll missar jag inte Mästarnas mästare på 1an!!

Ha en fin tisdag käre bloggare!! =0)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack!

TACK!

T A C K!

Jag blev så himla glad för det vackra armbandet. Det är det finaste armband jag någonsin har ägt.

Håll dig på avstånd från sambon nu, så att det inte blir något tok till på torsdag. Håller tummarna

Och TACK igen!

Kramar!

2010-02-02 @ 20:28:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

Hoppas verkligen att du får förbli frisk nu när du har en operationstid, skulle ju vara bra typiskt att bli sjuk en sån gång!

Kram Carina

2010-02-03 @ 07:23:04
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0