Zumbathon!!!! Här kommer en liten bild på ...

img_6826 (MMS)

Zumbathon!!!! Här kommer en liten bild på dansuppvidningen vår tränare hade igår!! Det var skiit kul!! Hon säljer jättefina kläder med! Tror jag vill köpa lite:0) jag handlade pannband igår å en tshirt med hennes logga sammt en svart med zumba tryck:0) hade inte så mycket pengar med mig!! Med tanke på julen som nârmar sig å sllt sammt köpet av barnvagnen!! Vi fick lära oss steg grundligt!! Å sedan var det 2 st masterclass!! I love ZUMBA!!! Idag visar tempen -22 här! Blir till att plocka fram lite mer julsaker sammt baka lite kanske!!! Ha en fin söndag!! Kraaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har verkligen snöat in på din zumba du, precis som jag har snöat in på min skidåkning. I dag fick jag äntligen med mig T ut i spåret, men det var iskallt - så vi åkte bara 3 km i dag.

Får du med dig maken på zumba? :)

Baka lugnt! Tror att jag ska fixa pepparkakshus i dag om jag orkar.

Kram!

2010-12-12 @ 14:20:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hmm du kan inte köpa loss en Zumba-tshirt/linne till mig? Har försökt fått tag i men vet ej vart jag ska leta. Blir ju skitdyrt att skicka efter utomlands ifrån! Eller kanske din tränare vet vart man kan köpa?

2010-12-12 @ 18:31:41
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0