Jul junky'n....

Its me... Me... Me... Me ... Me ... Me;0) De var faktiskt rea på julsaker i staden idag..., var på jysk å fyndade kulor som lyser som nu sitter i trappen:0) Sedan hittade jag en jul duk för lite å inget:0) En mini gran som lyser;0) En röd tröja på lindex! En vit å svartrandig me puffärm på kapp ahl sammt armband:0) Sedan blev det lite mat shopping! Jo jag älskar julen å alla grejjer som hör till!;0) Lilleman fick en sjungande mussepigg av mormor och morfar:0) Så nu sitter jag här! Halv försoffad:0) Hoppas ni haft en likasinnad dag;0) Kram mina fina besökare och vänner:0)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Perfekt med julpyntshopping FÖRE jul... då hinner man ju använda det redan nu. Låter riktigt smart. :)

Själv har jag fyndat julgrejor från Sia i mellandagarna, Smaksak brukar sälja ut och jag brukar passa på att handla till 70%. Åren går ju så fort och det är snart jul igen.

Kramar

2010-12-19 @ 21:57:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Miss M

Visst är det härligt med alla förberedelser inför julen :D Man blir som ett barn på nytt! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0