AJ fån död....

Japp..
ni undrar säkert vad jag menar...???
Min Iphone blev ett äpple å jag hatar när de visar sig på skärmen....sambon hade problem med sin å den tvär dog...han lämnade in å fick ny tror jag 3 ggr innan han fick en normal.....
Min tok hängde sig idag...jag flippade lite eftersom jag e rädd att alla mina kort förvann...har närmare 1000 st i den...dags att lägga över dom...e ju ända före bb tiden med Lilleman... de vill man ju ha kvar!!
Meniaf så fick jag liv i den ¨den funkar nu iaf....

min dag idag!!!

Men jag har gjort andra grejjer med...busat med lilleman varit på prommis när väl det slutat regnat!!!
Sambon har varit på bankörning med mc'n.....
nja...det händer inte så mkt mera här nu!!!!

Vi höres!!!! My friends!!!!

Väldigt tråkigt innlägg i know =0)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va?! 1000 kort?! Jag har nog 20...

Hoppas att den slutar krångla nu!

Kram på dig!

2010-08-12 @ 20:28:36
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0