Har nätshoppat!

Japp!! både farsdagspresent till sambon från lille Algot! sammt från Hemtax butik på nätet! nya sängkläder! mycket billigt å bra!! då e det avklarat!
Tänk så mycket man hinner med när man inte går utanför dörren....det blev ingen prommis idag! det har varit riktigt höst rusk väder ute!! det har  blåst å det har regnat lite om vartannat!! Urka!! Kan det inte bara bli kallt å snö isf detta skit väder med regn! man blir depprimerad!! Bläääää!!! =0)

Annars har vi haft vårat första besök ( de gör hembesök 1a ggn här...) från bvc! å Lille Algot hade gått upp i vikt han! så det var ju härligt att höra! Sedan skulle sköterskan göra en koll på honom då passade han på att pinka på henne! =0) det gjorde han även på läkaren på bb!! hihi!! eller det gör han när man ska byta blöjja ibland med!;0)
Hon pratade lite om bvc å vi fick lite böcker å så! mycket trevlig var hon! ska dit å hälsa på till veckan med på vägning!!

Annars rullar dagarna på som vanligt! igår blev det en Låååååång prommis i det fina å soliga höstvädret!
Imorrn jobbar sambon så förhoppningsvis är vädret bra så man kan gå en sväng med vagnen å kolla in mamma å pappas nya tapeter i det rummet som var mitt förut! de har gjort en renoveringa av det nu!

Nu ska jag gå å kolla på det inspelade avsnittet av Halv 8 hos mig!
Hoppas ni har det bra i mörkret! Kraaam!!
Javisst ja...åt jättegod middag idag! bev bandspagetti som man kokade upp å la i en ungsfast form sedan la man dit broccoli å kassler sedan matlagningsgrädde å chili sås! å peppra på! sedan in i ugnen på 225grader i en kvart! mycket gott å lättlagat! =0)

Denna bild ä från 16 november i fjol.....



Kommentarer
Postat av: Nina

halloj tjejen! vad smarrigt det lät! och kul med lite nätshopping!



sv> jag jobbar på Coop, livsmedelsbutik alltså.. trivs kanonbra, även om jag drömmer lite om att kanske jobba i en klädbutik eller någon annan sorts butik.



kram!

2009-11-03 @ 13:14:59
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Nätshopping är perfekt tycker jag, speciellt om man inte hinner gå i affärer...

Den där bilden kommer jag ihåg! Det ska kunna bli snö redan nu till veckan här i våra trakter och till helgen öppnar troligtvis det konstfrusna skidspåret i Högbo. Vintern är verkligen på ingång.

Kram!

2009-11-03 @ 15:00:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Nina

aha, så vi är i samma branch, trevligt. vad gör du på hemköp då? något speciellt område? jag är lite allt-i-allo, kan hoppa in på dom flesta områden, men är mest på färskvaror. jag är mycket i vårat butiksbageri, och nu senaste veckorna har jag haft mejeriansvaret. annars är det såklart en del kassa och spel/cafédel har vi också. jag trivs rätt bra med att hoppa runt, man får bra variation iaf!

2009-11-03 @ 15:58:38
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Liw

Hah, det var lustigt :)



Hur mår lillkillen då? Och hur går allt, har ni hittat vardagsrutinerna än?



kram

2009-11-03 @ 23:00:12
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Carina

Men du vilken fin vinterbildl, just precis vad jag drömmer om efter mina år i Gbg!

Lille Algot växer som han ska alltså, perfekt att de gör såna hembesök, trodde inte det existerade!

Kram Carina

2009-11-04 @ 06:45:39
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Emma

de är sådan jul jag vill ha.. gud vad mysig vinter ni verkar ha!

Var nånstans i landet bor du?

jag bor i skåne , här är de för de mesta slask, tyvärr!

2009-11-04 @ 20:18:27
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0