slappar....

På altanen efter en arbetsdag....skulle kunna gå ut i rabatten å rensa lite...få se om jag ids eller orkar detta!! men det e fint när det e gjort! =0)

SEdan jag kom hem från jobbet så fick jag mat hos pappa å mamma sedan gick jag å hunden på prommenad å sedan sovde vi lite =0)  jag behöver i princip bara sätta mej så sover jag!!! men men!! imorrn har jag tagit ledigt! har ju lite att göra!
Ska bla åka å köpa lite blommer tror jag!! =0) därav kanske det e kul om det e rensat i rabatten!!!

Vi ska ju på en liten semestertripp med grannarna med!! till dalarna! i sommar! det ska bli kul....jag var där rätt mycket när jag var liten! så det ska bli kul å se om det föråändrats någe!!

I midsommar helgen eller rättare sagt midsommardagen bilar vi ner till göteborg för att se ac/dc! vilket ska bli kul faktiskt en liten avstickare liksom innan semestern börjar!!

Nä nu måsta jag ta å göra ett ryck....sitter jag längre e risken stor att jag somnar! =0) sedan i kväll kollar jag boston the party med filip å fredrik !!

bajjbajjj!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Halli hallå!

Kul att du är tillbaka i bloggen igen. :) Jag skulle så himla gärna vilja se bilder på er altan. Visst är jag jobbig... ha ha...

Hoppas det trötta går över snaaart! ;)

Kram!

2009-05-25 @ 20:59:05
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0