Värmeslag!! =0)

Åååååååååååååååå vilken dag!!! härligt har det varit i värmen!!! nu sitter man här å kollar sommarkrysset på 4an... man tar igen sig kan man ju säga!!
Idag har jag gått prommis ner till mamma å pappa! å sedan har jag suttit ute på trallen å haft det bra!!
Tvättat lite å hängt ut...man kan säga att det torkar fort!!! =0)
Min hund tycker inte att det e lika kul med värmen den stackaren....inte så konstigt ...gå med vinterpälen på i värmen!!!

Här kommer lite pics...fattade inte att det var efit idag...men ändå!!!



Denna bild togs i slutet av april när vi var på Brolle å buddy holly med jobbet!!! bättre sent änn aldrig! =0)



Mina Lyckliga Lotta som tyvärr frös under en kall period.... men har åter hämtat sig!! de står på trallen!! =0)

 

2st närbilder på dessa blommor .....Lyckliga Lotta!!! men de var inte så lyckliga när de frös å blev bruna....



Dess godingar åt jag oxzå !! riktiga törst släckare !!! =0)

Ja det var ju min dag i solen....lite tråkiga kort kanske!!! men nu fotar jag med min sambos gammel kamera som jag försöker lära mig fatta!!! men den lilla rosa jag har har jag göteborgs bilderna i!!!

Nu ska jag ta jordgubbar å glass!!!!  MUMS!!!

Ha det bra alla i värmen ! //Kramen!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ja titta, det bidde ju nästan en liten EFIT för dig också. :)

Ja, ni har ruskigt varmt där uppe i norr... Här har vi 27-28 grader på dagarna och det räcker. Stackars katter, de går bara och flämtar och letar skuggläge. I dag blir det stranden och iskalla bad!

KRAM!

2009-06-28 @ 09:12:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0