Depend!

Ja så heter nagellacket jag hade på bilden igår..men tyvärr så har jag inte nr på flaskan men kan kolla upp det om det e någon som vill köpa det!!
De har små flaskor som inte ligger å skräpar å blir dåligt å till priset av a25kr.....så jag tycker att dom e suveräna!!!=0)

Idag har man jobbat å stått i....somnade inte förrns efter kl00:00 igår....det e ju så varmt!!! men vi SKA inte klaga på denna värme...men min hund mår inte bra av det men en liten regnskur skulle göra susen!

Har gjort sallader på brinnande livet idag!! man ställer fram å sedan har kunderna köpt upp d! men det e ju kul att det e rullians på grejjerna!!! =0)

Imorrn är det jobb från 8-16 sedan ska mamma å pappa komma över å grilla å sedan ska vi ha någe fika med tror jag!!! är barnsligt förtjust i djupfryst schwartshwald tårta.(om d stavas så nu då) men ni fattar nog vad jag menar!! =0) kanske ska köpa en sådan...sedan till köttet blir det fritera pommes! det lät gott!! =0)

Har mutat min sambo med att ta fram lite chips för att han ska kolla på Morden i midsummer....jag e ju så rädd för sådanna program...eler rädd å rädd.... d kan ju vara lite kusliga tycker jag!! =0) men först så ska man ju kolla på Allsången!!

Köpte 2st tröjor/toppar iag med...men har inte fotat dessa...ska försöka att fota lite kläder som jag köpt på slutet!! =0)

På lördag ska vi kolla barnvagn i umeå...så vi vet på ett ungefär vad vi ska köpa men det lutar åt en sådann......



Jaja...det var slut för mej idag!! ska kolla in Allsången nu!!! men vi höres imorrn!!! =0)///KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0