Lite knäppt!!



Hur gör ni för att kunna förstora "alltså klicka för att kunna förstora bilden?" är ej haj på Picasa! är ju nybörjare på detta!! =0)
Idag vaknade man på sin första semester dag med världens skallebank! har höllt i sig hela dagen!!
Har inte gjort så mycket idag!! var å handlade lite på affären å sedan så har jag spenderat dagen hos mina föräldrar i ett härligt sommar väder!! ätit Delicato bollar samt lite godis! men jag har mått sisådär för huvudvärken!! =0(
Hoppas att jag vaknar utan imorrgon!!
Här e ett nytt collage alla barn tema! med en bild på bäbisen med från ultraljudet! =0)
Nu ikväll har vi sett Jim Carreys Yes man! den var ganska rolig tyckte jag!! men nu tror jag att jag ska gå å sova!!!
Känner mej lite mör i kropp å knopp!! =0)

Ha en trevlig söndag alla!!! Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Härlig blogg kika gärna in hos mig :D

2009-07-19 @ 16:19:41
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Aha okej, hur är det på rhodos är det dyrt?

Mkt festande, för sambon och alla andra vill festa, även jag om jag inte blivit gravid.

Kramar

2009-07-19 @ 18:11:04
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0