Den 25e smäler d!

Då finns de ingen som tar en .... man e kung,kung,kung i baren.....värt att leva fattigt ett tag om man få vara kung för en dag...!!! :O)

Ja de syns att folk har börjat fått pengar igen efter jul!!! Likadant varje år!!! efter jul e d stilltje tills det blir pension å barnbidrag!!!
Vi få lön på fredag!!!! Jippie!!! :o)
Fast jag ska spara hade jag tänkt....få se hur det går med det!!!

Idag har jag jobbat på ..... det e snöigt å blåsigt här!!! inte så roligt väder....Har städat gjort matlådor, rivit morötter å vitkål, tvättat kläder till sambon !! :o) , Bäddat rent i sängen, ja mm....

Så nu ska jag unna mej en liten Marabou nötter å mandel + russin!!! å en kopp kaffe!!!

Vad har ni gjort idag då??? Hoppas eran dag varit bra!!!

Nu hoppas jag att detta dyngväder försvinner!!!
Å jag vill ha mina böcker från Adlibris med!!! :O)

Ska lägga mej på spikmattan sedan med!! innan jag lägger mej!!!

HA en fin tisdagskväll!!! =0
)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, jag hoppas att jag också får en spikmatta då jag fyller år. :)

Har du inte fått dina böcker än??? Det tog en himlans lång tid det.

Kram!

2009-01-20 @ 21:36:58
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0