Helgen! i sin helhet!!

Så var det måndag igen!!
Veckorna rullar på !!
I lördags så jobbade sambon så jag å hunden var hemma å ute på en liiiiten prommis i regnet!!!  Sedan på kvällen var vi å fikade hos min kusin som fyllde år igår!!!
Det fanns tårtor !! Mumma!! 2 st supergoda!!! jag åt å åt å åt...tror jag fick 3 bitar ;0)
Sedan när vi kom hem på kvällen så satt sambon uppe å band flugor till gårdagens laxfiske!
Han for kl03:00 igår morse å kom hem vid 22:00!
Snacka om att vara uthållig! =0)
Men igår lönade sig det!! han fick en lax!!! å kompisarna som var med fick var sin oxzå...men ena kompisen tappade sin i vattnet när han skulle rengöra den....så nu flyter en lax omkring urtagen rensad å klar =0)!!
Vi fick oss et gått skratt iaf!!
Jag å sambon till ena fiskaren for upp å kollade på dom å satt ute i fin vädret å mös!! en helt underbar sensommar dag!!! Urhärligt var det verkligen!!
Annars  fick jag å sambon en bärsele av mamma å pappa igår!! de e ju rätt så dyra!! så jag blev glad!!!jätteglad!!! nu slipper vi köpa en sådann oxzå!!!

Nu har jag nyss ätit frukost å sitter å slö kollar lite på tv å har tvättmarskinen igång! ska gå å hänga upp den !! alltså tvätten å inte marskinen!!! =0)

Sedan hoppas jag att jag får min väska idag!! ;0)

Nä nu ska jag ta å göra d!!! Kramen alla läsare!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vilken mysig helg och vad härligt med all fisk! :)

Hoppas att du får väskan i dag. =) Jag har inte invigt min än, den hänger i hallen...

Kram!

2009-08-24 @ 13:10:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hahaha ser framför mig hur du hänger upp tvättmaskinen på torkvindan...det finns mycket tokigt man gör som nybliven mor med sömnbrist kan jag lova! Kommer tydligt ihåg hur jag var och handlade med den nykläckte sovandes gott i vagnen och jag plockar upp varor på bandet i kassan, betalar och....går därifrån!!! "Men hallå ska du inte ha dina varor...", tur kassörskan var vaken iallafall...pinsamt värre! Hihihi =)

2009-08-24 @ 17:09:58
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0