Bla bla...blablabla bla bla...!

Jooooooo!! så känner jag mig för tillfället!! =0)
Jag e ju hemma denna vecka eftersom jag inte mår någe bra!
Foglossning å ont i magen...sammt huvve! de förbaskade huvve!! 3DAGEN IDAG! Nu få det räcka!

Jag har ju inget att skriva om idag eftersom jag inte har något å göra! jovisst finns det mycket att göra..men jag får ju inte göra något ! det sa ju min barnmorska! sambon får tillåme städa ! =0)

Nu ska jag äta lite glass å kolla på Sommar på Liseberg...sista för iår! 

Bajj bajj! =0)

Kommentarer
Postat av: Emma livet som sambo med bebisplaner - hästar - mode - jobb i focus !

Hej ja det var lite tråkigt att prata om det.

Men sånt är livet, tar var dag för vad den är.

Hehe, nej inte den boken, hon har skrivit en bok om hur hon har tränat en sevice & signal hund, plus om hennes sjukdom.

En riktigt bra bok, som är värd att läsa.

Du kan kolla på denna hemsida om du skulle vilja beställa den

http://www.ulrikaviklund.tk/

när man köper boken så bidarar man även med pengar till sökandet efter botemedel till sjukdomen.

Kramar

2009-08-10 @ 22:31:35
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Skickar massor av kramar till dig! Hoppas att du mår bättre snart. Kan du inte tröstäta Ben & Jerrys? En ny smak varje dag? Det är du värd!

Kramar!

2009-08-11 @ 17:17:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0