Julstrul!!!

Herregud!!! nu e det mindre än en månad kvar!!!!
Att tiden går å fort!!! man lir ju lit rädd :O)

Jaja!!
Igår så for ju jag å grannen till ikea!!! där vi tillbringade nästan 12h!!! :O)
Jag hittade lite grejjer till syrran som både fyller år (18/12) å ska ha lite jul klappar!!! men jag ska handla mera grejjer!! jag vet vad jag ska handla!! :O)

Mamma å pappa är svåra att köpa grejjer till!! de har allt å vill inte ha någe heller! Men man vill ju handla något till dom ändå!! presentkort e ju alltid bra att köpa!!!

Annars så har jag å sambon bestämmt att köpa en liten grej till varandra!!! men d e svrt att köpa en liten grejj...jag älskar ju att handla julklappar ! :O) ist ska vi köpa golvet som fattas till övervåningen hade vi tänkt!!!
Nu vet jag hur jag vill ha gäst rummen med!!!
En turkos fond å sedan vita tapeter!!! stilrent!!!

Inatt har jag vaknat med!!! e lite less på detta eftersom jag är ap trött nu å sedan när jag väl ska sova så går det välldans dåligt att somna... efter d kan jag sova i några timmar å vakna! typ svettas som jag har feber å när jag tar tempraturen visar den j****n bara 36,5 grader.....
Tur att jag har bokat tid hos läkaren!!!

Idag har jag jobbat å sedan så har jag gjort middag! det blev linssoppa med morötter! det är riktigt gott!!! jag kryddar med oregano med!! å svart/vitpepar å kokar i grönsaksbuljong!!! MUMS!!!

Nä nu ska jag gå å kasta mej in i durchen!!! Ikväll blir det bonde å en kopp glögg!!! :O)

Kramen mina bloggläsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0