Bulle i ugnen??

Näe men en helt ljuvlig morotskaka!!! som luktar så himmmmmmla gott!!!

Det ska jag bjuda mina jobbarkompisar imorrn!!! tänkte jag!!! Hoppas att den blir bra nu då!!


Idag har jag jobbat å vi grillade helt fantastiska lax "bakelser" med ost i!!

Om man tar laxfile å skär den i bitar på längden åsså tar man en mjuk ost tex 4sorters peppar Cantadou, åsså snurrar man ihop dom å grillar!!! mumms mumms!! en sådan blir det till lunch imorrn tror jag!!!

För jag fick ju kvar mos från middagen!!

Sambon å pappa fick Sibylla korv i en såndär burk medans jag tog fram vego kötbullar ut frysen som jag brynde på åsså hade jag en felixs pastasås italiensk som jag la dom i å puttrade på!!! mycket gott!! :O)


Idag har jag tränat med!!! har sprungit på bandet åsså har jag crossat 7km.... snacka om slut i rutan!!! hahaha!!!

Men det är ju jättehärligt att få  svettas ut lite!!! :O)


Imorrn kommer syran hem!!!  Det ska bli kul!!! Då blir det nog en massa prommisar med hunden med!!! åsså ska vi nog åka te stan å köpa Ben & Jerrys glass!! ska kanske lyxa med 2 sorter!!! när man liks e där!!!


Annars har det inte hänt nå mera speciellt spännande här!!! det flyter på som vanligt!!! vilket är härligt!!! Min hund ligger å små surar!!! bredvid mej å datorn!! ;O) han tycker att jag e tråkig samtidigt som han vill hitta på någe åsså tycker han att det luktar gott med skulle jag tro från ugnen!!!


Hej då bloggisar !!! ikväll blir det nog att jag kollar -Vad blir det för mat?! med Per Morberg på tv4+


Bild på kakan kanske kommer sedan!!! Kramen!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

2008-11-07 @ 09:01:28
URL: http://ca
Postat av: Camilla (igen)

Men visst är han helt underbar Per Moberg? Vi satt och gapskrattade till det i går (som vanligt), men hjälp vad gott det såg ut med kåldolmar också. Lite pickligt, men säkert går det att fixa. Han är ljuvlig, störtskön! Det är ett av favoritprogrammen hos oss.

Hoppas du får en mysig helg med din syster nu och käka en massa Ben & Jerrys!

Min farbror fick en stor stroke i tisdags, bara 65 år gammal, men har börjat repa sig lite smått, så vi håller alla tummar för honom.

Kram!

2008-11-07 @ 09:03:16
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0