Tjakkat kamera!!!

Hahaha!! ja det har jag gjort!!! en rosa digitalkamera!!! jättefin!!! å i rätt prisklass tyckte jag!!! jag ville ha en liten å behändig en som man nästan allti kan ta med sig!! blir perfa när vi åker till göteborg om en månad i morrn!!!

Idag har jag varit ute å gått med hunden i blåsvädret!!! ingen höjdare...det blåste så jag fick ont i huvve!!! sedan har jag nyss kommit in från en prommis med min snart granne å kompis!!! vi gick med våra hundar!! det är allti kul att ventilera vad som hänt på dagen!!!

Stackars cillen!!! min vän!! hon har magsjuka/ matförgiftning!! ja något i den stilen....hon satt med en hink bredvid sig!!! å ja jag vet att det inte e ån höjdare att åka på!!! tycker synd om dig!!! krya på dig!!!!

Bajjbajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0