Sommarplågan???

Ja jag tror jag har hittat den....Arash feat. shaggy-Donya.... jag tycker att den e jättebra!!! den har nästlat sig fast i hjärnan liksom...jag får inte bort den...d e lite utland över den!! :O)

Idag har jag städat!! åsså har det varit en kille å kollat på vårat hus...nu e det 2st som e sugna!!! ena skulle gå å höra me banken!!! så nu jädrar!!! ;O) men det är ju bra det me så  man ine behöver lägga ut d kanske!!! :O)

Annars har dt inte hänt så mycket här!!! har varit å skulle innhandla en stor kruka eller en större balja att plantera i men jag hittade ingen sådan!!! lite trist!!! köpte pulver klubbor i stället....Fizzy lollis eller vad dom heter!!! d smakar som pulvergodiset gjorde när man var liten.....säkert bara socker åsså mår man inge vidare när man har ätit många :O)

Snart åker vi med våra goda vänner te göteborg me!!! det ska bli kul!!! Jag ska innvestera i en bra lite billigare kamera ja....jag har ingen å fotar rätt mycket!!! den ska hellst va rosa å flashig!!! men huvudsaken e att den inte e så dyr!!!
Jag har bestämmt mej när vi ska på liseberg att jag ska åka karuseller!!! kanske föruton uppskjutet å balder.....d va ingen höjdare...jag har alfri skrekit så mycket som jag gjorde då!!! hahaha!!! d va när vi var på robbie williams!!! en solig sommardag!!! jäklit kul hade vi!!! jag skulle vilja åka tillbaka dit igen!!! till 2006 å se om konserten!!!

Jag tycker om Madonnas nya låt me justin t. å timbaland!! me!!!  få göra ett innköp kanske någon gång på lite skivor!!!

Nu ska jag göra någe skoj....vi  ska kolla film!! ska yra en men vet ej vem!!! // Ciao!!!
Min coola mugg som jag fick av syrran när jag fyllde år!!! Nu glassmugg!!! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0