Ny parfym!!!!!

Japp !!! det blev d köpt iaf när vi var i stockholm...man går runt där i affärer å intalar sig själv att det finns bättre grejjer på nästa men så hittar man ingen!!! jag var på kicks å köpte en ny parfym iaf!!!!

Miss Dior cherie heter den och luktar jättegott!!!!! :O)
image56
Idag är jag ledig för vi ska till vetrinären med den lilla hunden!!!! han ska på återbesök!! å imorrn är det min lediga dag!! jag ska på vårruset imorrn kväll med jobbet!!! känns kul!!! fast ett tag hoppades jag på att jag inte skulle få nån nummerlapp!!! ;O) latheten kallade på mig då!!! men nu känns det kul!!! det brukar allti vara trevligt folk där oxzå får man ju en matkorg med en massa gott i om man får i hop ett lag!!!  så vi hoppas att solen är med oss imorrn me!!!

Nu håller jag på att tvätta!!! det är ganska tråkit men det är bra när man får hänga ut tväten!!! :O)

Igår såg jag på filip å fredriks avsnitt me Mike tyson....de gick väll sådär!!! men d var tappra iaf!!! jag tycker at de är hur bra som hellst iaf!!! å hoppas att jag får se mera av high chaparall i framtiden....men dock inte me tyson!!! :O)

Nu ska jag ta å plocka ihop lite grejjer!!! ser ut som en tornado gott fram här......// hola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0