Mumsiga Bregott kakor!!!

Ja här sitter jag inne å fryser å kollar på termometern som visar +20 grader ute!!! skiiiit att man ska ha blevit sjuk just nu!!!'
Min sambo har åkt å kollat huset igen :O) jag har kollat lite på ikea på nätet å sedan har jag sovit välldit länge!!! Nu har jag ätit glass ur min coola mugg som jag fick av syster!!!

Satt å letade recept i brist på annat å hittade bregottkakor!!! mumms mumms!!!

Här kommer receptet!!!

Bregottkakor!

300g rött bregott
1 ½ dl socker
2 ½ dl majsena mjöl
3 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver

Blanda till en lös deg å klicka i formar....(små) grädda i 150 grader i ca 30minuter!!

 så här  blir dom!!

Nu ska jag fortsätta att va sjuk!!! Bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0