hittat vill ha grejjer!!!

E man sjuk så e man....man får inget gjort...har kollat in en massa saker på nätet nu å hittat en väska som jag tyckte va fin å till en billig slant!!!
 Dehär var den....å bara 199kr...ett fynd!!! ska be syrran gå å kolla d åt mej!! :O) tyckte den va fin å sommrig!!!

Annars har jag suttit å kollat in kök på ikea....å funderat hur vi ska ha det i ny huset :O) för köpet e till 96% klart!!! spännande...å lite tråkit....mitt älskade lilla hus!!! hoppas vi hittar en bra köpare till dig!!! ;O)

Fick middag hos pappa å mamma idag...somnade där...fattar inte att man blir så jäkla slut utav denna jaddra förkylning...har ganska nice hosta me!!

Sedan har en kompis igen hört om vi ska åka å rida islandshäst....men det känns som att vi har fått så mycket att göra så vi har nog inte tid med någe andra grejjer nu frammöver med ett husköp!!! där man ska riva tapeter å tapetsera å så....undra om man kommer att se solen något i år??? ;O)

Hittade även ett fint tårtfat å en fin mugg på indiska!!!
    dom ser gammla ut!!! det gillar jag!!!

Nu ska jag ta å gå å durcha!!! å sedan kolla äntligen hemma.....å snyta mej!!! :O) tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0