Dumle å jag.....

Har tydligen blevit kompisar.....ja!! som sagt godiset dumle....hade en påse i skafferiet å nu e den slut!! undra vart den tog vägen??? om ni undrar åt jag upp den....känns sådär nu!!! men jag få te en extra sväng med hunden sedan!!! :O)

Idag har jag jobbat å burit in ved i vedboden åt pappa!! sedan så har det egentligen inte hänt någe annat här??!! Jo jag tog av hunden lite hår så att han blir finare'' innför stockholmsvistelsen!!! hihi!!! han ska även få bada sedan oxå!!! det e mindre kul!!! åsså ska han få sitt nya innförskaffade fästingkoppel på sig!!!
Nu igger han ute i hallen å e jättesur!!! han vill ut nu ...men jag väntar på sambon som skulle ut me motorcykelen lite åsså väntar vi på en tvätt!!! att hänga upp!!!

Igår kväll fick jag mycket gjort!!! gräsmattan här hemma blev oxå klippt + att jag tog å rensa rabatten med så det ser ut för någe....d gjorde det inte förut...det såg hemskt ut!!! haha!!! det växte mer ogräs änn flowers där kan jag lova!!!

Har även en till rabatt på baksidan runt ute platsen som jag måste göra något åt!!! det e ganska mycket jobb med dessa blommor!!! men det e bara sommar 1g om året!!! sådeså!!!

Nu längtas vi tills den 10 juni me när vi få övertagandet av huset!!! det käns jätteskojj!!! å spännande även fast vi inte flyttar långt men ändå!!!

Nu ska jag gå å göra något!!! sitta å vänta med hunden tills tvättis e klar kanske!!?? å imorrn ska jag klippa mej! ska bli så jädra skönt!!!

Bajj!!! image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0