Back to the front....

Känndes lite segt må jag säga....att sitta å känna sig hängig å va trevlig utåt e inte min grej men det gick d me!!! jag har överlevt dagen!!! :O)
Imorrn jobbar jag igen men då e det ju helg me oxå nästan!! ska bli härligt fast jag inte jobbat så mycket i veckan!! då ska jag ha sovmorgon å gå prommisar med min hund!!!

Ska prova baka någe nytt då med tror jag!!! eftersom det e helghelg fast ändå en vanlig helg!!! ...... om ni fattar vad jag menar!!!

Jag skulle vilja ha ett eget fik!!! men att öppna de i denna håla som vi bor i e det inte troligt iaf!!! fast bara man har rätta grejjer där så går det nog bra!!! tänka att ha ett eget fik/sallads bar!!! det hade varit något d!!! :O)

Nu ska jag gå å borsta hunden som fäller päls!! sedan ska jag kolla tv!!! å äta en grej som jaghar köpt...inte bra men ack så gott........

  men det e bara ibland man bir otroligt saltsugen å då måste jag äta lite krokar!!! :O)

Nää nu ska jag borsta hunden!! tjatjing alla glada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0